Intressant babbel.

Mitt i "mar"drömmen ringde min telefon.
Jag pratade en stund och vi lade på.
Jag kom på att jag just drömt en aka mardröm.
Fan vad arg jag var!
Minns inte riktigt hur den gick, bara att  aa, a men fan vad svårt det är
att återberätta något man inte riktigt kan sätta ord eller känsla på.
För om jag säger minsta lilla kan man tolka hela grejen fel.
Så jag säger inget förutom att det handlade om tjejer och betrayal.

Så jag var verkligen jättejättesur på tjejer imorse.
Hahah!.

Aa men ni vet, all prat, all svartsjuka, all avundsjuka, all drama.
Och ja, det vore fel att säga att JAG inte är som andra tjejer jag med.
Men jag är inte svartsjuk på någon, inte avundsjuk på någon, men jag kan babbla på mycket,
om folk och saker som jag finner irriterande.
Men då kallar jag det inte skitsnack, utan ren fakta.
Leo brukar skämta och säga "Don't hate" när jag stör mig på tjejer.
Och det stör mig ännu mer!
För jag hatar inte dom för att dom är bättre än mig på något sätt.
"Nä, ingen kan väl vara bättre än mig"
Mm, jag vet, så tänker min familj just nu när dom läser.

Men ah, jag kan säga, min dröm gjorde mig så jävla arg bara.
Och visst drömmer man ibland om saker man tänker på?

Men men! Nu är den borta, nu är allt som vanligt!

Nu är det över!
Så!

Japp, så är det.
Nu tänker jag faktiskt inte ursäkta mig om faktumet att jag inte gillar tjejer,
för a, det finns så klart massvis av tjejer som jag tycker om jättemycket.
Inte på det lesbiska sättet utan på det vanliga tycka-om-sättet.
"förresten, jag tycker viiist om dig, och dig och dig.
Känns bara så corny.

Man märker om jag gillar någon.
Det är det som är så bra med mig.
Höhöhö

Nu ska jag faktiskt ut och aktivera mig, efter att jag druckit mitt svarta kaffe.
Jag dricker inte svart kaffe för o VISA att jag inte vill vara en latte-tjej.
Utan för att det inte fanns mjölk och för att jag inte tål mjölk.

Hejs!

Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback