Jevla chitt-ipod.

Min älskade ipod har börjat krångla.
Den connectar inte med Babyläp liksom.
Och mina hörlurar är sönder,
så när jag försöker lyssna på tbanan och så,
så måste jag hålla på och ställa in rätt ljudsektion

genom att vifta oregelbundet med armen.
Och FREEZE! När jag hittat ljudet.

Självklart finns det bara ljud i ena hörluren då.
Och så måste jag switcha var tredje låt för att det ska bli rättvist för båda öronen.
Så börjar proceduren igen.
Äe, det är inte lätt.

Blir nog en ny från US.

Men har inte bestämt vilken ännu.

Min man åker dit med sina grrrabbar*Läses på överdriven svensk kill-dialekt.

Men nu, ska jag ta min ipod och mig själv ut på en cykelrunda.


 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Min i-audio funkar fortfarande fläckfritt. I

2008-05-13 @ 21:20:23
Postat av: morfin

In your face, skulle jag skriva men råkade posta istället.

2008-05-13 @ 21:21:36
URL: http://morfint.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback