Mamba kej.

Jag har inte vart så social och så.
Eller jo. Det har jag.
Men inte mot er, mina anonyma och oanonyma bloggläsare.

Har väl inte haft nån inspiration på sistone.
Inte för att det krävs inspiration för att skriva ett inlägg för mig
då mina inlägg bara handlar om saker som hänt om dagarna och så.

Så ah.
Men inspiration till att berätta whats up in my life.

Men här kommer det.......

Jag har tränat rätt mycket.
Fascinerats över att jag kom i mina brallisar från när ja gick i sjuan.
Det är alltså för 8 år sedan.
Tänk er. Höhö.
Ändå har jag inte gått ner i vikt,
utan bara min kroppsform som ändras och musklerna som växer mer.
Näe, jag kommer inte bli en muskelknutte nu baföre.

Aja, nog om mig hahahhah.
Älskar det här livet.
Mitt nya vuxna tjejiga liv.
Mitt nagelliv.
Mitt klackskoliv.

Snart börjar mitt matematica B liv.
Och mitt jobbliv.
Och mitt jobba-extra-som-fan-liv.
Och förhoppningsvis mitt spara pengar-liv.
Till nåt bra liv.

Men bäst av allt.
Om några få dagar är han här.
Mannen min!
Den finaste och bästaste och rent av grymmaste person jag vet..
Höhö.
Aså abbå ja svär han e den bästaste dy vet!

Ah..jag var tvungen att lägga till det där
så jag inte verkar ha gått helt gurlygurly-crazy.
För jag är ju ändå fortfarande Olof, 54 i sättet.
Höhö.

Så jag bara lever mitt liv och lyssnar på zouk
och är heelt inne i en zouk-period nu.
Världens finaste musik i mina ögon.
Eller a, öron kanske man ska säga.
Jag har alltid tyckt att det är lite synd att det inte är så många i Sverige som lyssnar på det.
Och nästan ingen i min omgivning som gillar det..
Jag har ju liksom ingen att share my music-feelings med.
Har gjort några tappra försök här på min blogg
men det är väl ändå ingen som klickar och lyssnar på vad jag har att erbjuda.
Heheh..men man kan inte tvinga folk.
Och ah, det är ändå skönt att lyssna och vara lycklig lite i sin egen värld.

Hahah, kom på att jag skrev här ovan : "Nog om mig", och så fortsatte jag igen!

Äe, mej gillar vi.











Kommentarer
Postat av: nicole

hej du gamle vän. jag gillar zouk! kände att jag skulle säga det bara, hehe, som en utav dina halvanonyma. har faktiskt dansat ndombolo ett halvår, och det är väl någon form av nyare zouk, snabbare. jag gillar det!

2008-05-16 @ 08:25:10
Postat av: Pascale

NÄHÄ! Fan vad kul! Älskar ndombolo också! Heheh, det är roligt att dansa till det =)

2008-05-16 @ 11:13:11
URL: http://pascale.blogg.se/
Postat av: Nicole

Joho! Jag vet, det är jätteroligt! Kolla www.junglefever.se. Är inte lika duktig som du, jag har aldrig satt min fot i ett gym och träna är trisst, men att dansa, det gillar jag! Det där stället är det roligaste som finns, och man tränar utan att fatta det! Junglefever, bootyliciuos, östafro, ndombolo.. Yeah!

2008-05-16 @ 13:36:38
URL: http://www.cosedellamiavita.blogspot.com
Postat av: Anonym

du är fett grym =D

2008-05-17 @ 02:18:00
Postat av: Pascale

Heheh, åah! Man tackar

2008-05-18 @ 13:17:12
URL: http://pascale.blogg.se/
Postat av: haily

damn guuuuuurl, I see u been growin them nails alriiight, u go girl, but are they real, like pascale real? =P Puuuuh alltsa har lasta alla dina inlagg hittils alltsa inta fram till just det HAR inlagget utan fram till det nyaste AL fadji, som vanligt far du mig att lee stort och ma otroligt bra, keep it up..PO PO POOOO!

2008-05-19 @ 02:47:26

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback