Matte B.


Ah, då har matematica börjat då.

Inte riktigt som jag tänkte mig.
Eftersom jag valde kursen på 1 månad.
(Sista som det fanns platser kvar, när jag sökte efter London)

Så a jag tänkte, Wattaheck. Matte be en månad.
Det kommer vara världens jobbigaste(för mig iaf)
Men när man väl sitter där på lektionen så säger läraren att det kursen är
på TVÅ och en halv vecka.

Fatta, matte B på två veckor!
Ah, jag räknar inte en halv vecka som en en vecka.
Det är ingenting.

Men jag MÅSTE klara det.
Hoppas jag inte hoppar av.
Höhö, eller ännu värre - får IG

Men a, då är det inte så att jag knarkat i två veckor.
Jag har läst matematik.
Så jag kommer inte ha gjort någonting dåligt precis.
Ah, förutom att jag fått IG.
Och kommer tycka att jag är världens sämsta person.

Men nu ska vi inte tänka i IG banor.
Äe, det ska vi inte.

Idag har jag verkligen känt mig jättestressad.
Jag kommer inte kunna sova på två veckor.
För jag kommer ha sån ångest hela tiden.
Och känna stress o blablabla.

Om någon pratar med mig blir jag liksom stressad.
Vill att man ska komma till punkt.
För jag har ju matte att tänka på.

Hmm..Jag har bara hört negativt från folk om matte B på 3 månader..
Känns lite hopplöst med 2 veckor..men men..
Jag utmanar mig själv..




Kommentarer
Postat av: haililuttan

heeeeeeeei baaabii! Hahah alltid lika kul och jag fylla varje gang av ren gladje nar jag laser dina tankar, kanslor och handelser. Du AR bara bast helt enkelt, med eller utan matte B. Det galler att kriga pa min krigarrina, du fixar det.



"I know u can, be where u wanna be, if you work hard at it, you be where u wanna be"

2008-05-31 @ 18:38:27

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback