Oj oj oj.

HEI! Har ni saknat mei?

.............................
.....................................................

Joooooooooo lite iaf!


Vilken dag!

Vaknade runt 10, gick upp, men kände: Att näei.
(Hahah, kvinnor på tåget brukar säga så, "men jag tänkte: att näei.")
Det var så mysigt i min säng och solen lyste in mysigt,
för jag hade slängt en filt över gardinerna så det blev perfekt ljus och allt.

Så jag tänkte, äh wattaheck!
Jag kan sova längre.

Vid 12:30 gick jag upp igen och fixade mig, så stack vi till karnevalen i stan.
Jag, far min, bror min, brorson min och svägerskan min.
Höhöh.

Alla var helt hajpade i stan, det var massa folk blablabla.
KTH hade ordnat sin mode med hemtillverkade skruttbilar o dylikt.
Det var roligt att se, men jag väntade bara på Mosquito-grejen!
Dom kom sist o det var heeeelhajpat med massa folk,
så vi hoppa in och dansade soca på Stockholms gator.
Man träffade massa folk man kände och så.
Fan vad kul det var.
Äe, det gillar vi!

Sen har vi grillat och så med fämilyn.

Jag hade värsta träningsvärken från i förrgår.
Elsa drog med mig på powerwalk runt hela där Hornstull-Kungsholmen.
Kvällen innan tog jag i på gymmet,
och nu ba wöhöuu dansade från Sveavägen till Tekniska!

Äe, det är inte lite det.
Ville egentligen dra ut ikväll men jag har ändå värsta träningsvärken..
Så jag drar till gymmet istället.
Hahahah..

Aså, ska träna armar och rygg tänkte jag.
Man får inte glömma bort resten av kroppen.
Höhö.

Hela världen e inte bara boorie och legz.
Det är snyggt med tränade fasta armar också!




Darrell har envisats hela dagen med att ha sin keps så här fult bakom.
Han säger att om man har kepsen framåt heter det keps,
har man den bakåt heter det kepa.
Idag hade han kepa alltså.
HOITFULT!




Jag filmade en del men vart helt inne i dans och -
springandet sen så det blev inte så mycket mer.
vet ej hur man laddar upp videoz och ah, det här är ingen videoblogg.
Så så kul ska vi inte ha det.

Äe, hej på er!



Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback