Pussbilden.

Bara för att just DU kommenterade pussbilden Helena..hahah..
Det är verkligen så som du säger.
Det är alltid tjejen som pussar på killen som tycker det är jättejobbigt.

Här får du se hur det ser ut när man tvingar killen att pussa en...


Halå..kan du pussa mig då!
Jag pussade faktiskt dig, nu får du pussa mig!



Jaag saa: PUSSA MIG!!

(Knäckte nacken på'n..)
Höhöh.

Bilderna blir inte ens fina när det är killen som ska pussa.
Så det är ändå bäst att låta tjejen göra det
Det är det tjejen e till för.
Att ta hand, pussa och vara allmänt jobbig.

Men a, det betyder ju inte att killen inte älskar en lika mycket.
Inget ska behöva vara en grej bara.

Jag borde bli mer killig..
Alltså som en kille, inte kittlig.
Att jag börjat kittlas istället.
Fyfan vad jobbigt!
Jag hatar folk som ska kittla en fastän man säger ifrån och inte vill.
Bara för att man skrattar betyder det inte att det är det roligaste i hela världen.
Om man inte heter Bella och är 3 år förstås.

Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback