Rumpsvett.

Gymmade idag.
Sen drog jag en rask prommis på 20 min.
Var helt genomblöt av svett.
Höhöh.

Äe, svett gillar vi.

Eller näei, det gör vi inte alls.
Bara om det är ens egen.

Idag på gymmet var det en snubbe som jag vet har jättemycket rumphår.
Inte för att jag sett det, men jag kan tänka mig,
eftersom han var hårig överhuvudtaget.
Eller a, jag tänkte inte på hans rumphår sådär men a.
Aja, ska inte inveckla med för mycket tankar.

Iaf. Han gick emellan mina set utan att fråga,
och jag tycker det är irriterande om folk gör så.
När han kört klart sitt, reste han sig och sa, "- Du kan köra."
"- Mm." Svarade jag kort och lite irriterat.
Blev lite frustrerad över svettrumpe-spåren som han lämnat efter sig.
Jag ville inte vara elak och petig.
Men han förstår väl att jag inte tänker doppa min rumpa i hans äckliga rumpsvett.
Jag började gå mot pappret och desinfekteringssprayen i hörnan, när jag hör han säga:
"- Nej, aså det är lugnt du kan köra."
Nejj, det är inte alls lugnt och jag kan inte alls köra!
Tänkte jag, och började spreja sönder sätet.

Hoitjobbig människa.

Av respekt så torkar man av efter sig på gymmet.
Ok om det är en kompis. Lite okej iaf.

Men inte en helt okänd människa.
Aha, är det lugnt? Kan jag köra?
Vad hette du nu igen? Aha, Mustafa, ahh oook!
Ah det vore ett rent nöje att sätta mig på ditt svett, det är bara mysigt!
Här på gymmet är vi en enda stor familj!
Lite svett har aldrig skadat!



Naturligt men nästy.

Kommentarer
Postat av: showit

Shiit den där bilden dödar ska aldrig svettas igen, haha

2008-05-20 @ 17:46:32
Postat av: haily

Alltsa du e sa javla BRAA!!! MER PASCALE TILL FOLKEEEEEEEEEEET!

2008-05-22 @ 23:52:09

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback