Soy Latiinaaa!

Mina ögon svids.
Och jag är lite trött.

Ska jobba hela sommarn.
Har fått mitt schedule. Skedjul. Hahah.
På det gamla vanliga.
El correo.
Höhöh.
Och så ska jag plugga matematica B.

Hahah, jag hörde ett samtal på tunnelbanan
mellan två lite gherrow-latina-tjejer.

Så här lät det:...

- ChicaLatina : "Noo locaa, porque du vet la Nadia, aah!
Hon gjorderee! Och du vet La Claudia sa
till La Paulina att det gick gick bra."
- Latinaa Looquitaa: "Aha. Gick dom till La picina(simhallen)
med La Marisol?"

Aså, vad är grejen med att bara kalla varandra för namnet?
Måste man lägga till "La" före?

Haha, jag sökte på gogel.
Skrev Latina så kom den här t-shirten upp.

100% Latina T-shirt


Det stod så här på sidan:

"Abuelita(farmor/mormor) taught us to be proud of our roots!
This is a 100% Latina T-shirt to let everybody know that:
1. You know who you are
2. No one should mess with you
3. You are beautiful. "

1. Är det BARA latinas som vet vilka dom är?
2. Vadå, no one should mess with you because you are latina?
3. Det finns asfula latinas precis som det finns
asfula människor i alla länder och kontinenter.

Äe, det tyckte vi var töntigt.
Iaf jag. Och ändå är min farfar brasse.
Höhö.

Kommentarer
Postat av: Yer captain

kul läsning :)

2008-05-02 @ 21:05:51
URL: http://nekromongo.blogg.se/
Postat av: La 100% latina

hahahah helt klockrent inlagg pascale. Men du har roots fron LA caribia (') sa det ar okey du kan ocksa raknas som en utav oss. =) hahahahaha sa sjukt roligt...jag skrattar fortfrandende.
La nadia...HORDE verkligen hur det lat. hahahah, OBS!!!!det ar bara chilenare som snackar svenska sa!

2008-05-06 @ 01:51:39
Postat av: sandra

de är jävligt tönting verkligen !

Som att dom är bättre än alla andra ? Pfht !

& då är min pojkvän 100% latino.

2008-05-08 @ 10:18:04
URL: http://sooulie.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback