Synd.

Fan. Jag tycker synd om mig själv.
Ah, jag vet.
Det är fult att tycka synd om sig själv.
Men a, nu är det så och ni kan bespara er det.
För jag sköter det där bäst själv.
Vem ska tycka mest synd om mig om inte jag själv
som verkligen känner vad jag känner?
Mm.

Men jag kan tala om för er hur det står till för mig i nuläget.
  • Jag hostar mig helt röd i ansiktet, ja, jag kan bli röd fastän jag vart och solat tree tajms och ser ut som en partajande iranie med "bandade" ögonbryn.
  • Eftersom jag hostat så mycket så kommer det numera lite blodklumpar. Vilket jag väljer att blunda för och tänka att det bara är just för att jag hostat för mycket.
  • Jag har sjukt ont i bröstet återigen, eftersom jag hostat så mycket.
  • När jag hostar blir jag alldeles varm i kroppen, vilket jag kallar för feber.

VÄNTA, är jag hypokondriker?

Det finns ett test på Aftonbladet man kan göra,
och nejj jag har inte vetat det hela tiden, då hade jag nog varit hypokondriker på riktigt.
Men ska göra testet snart. http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article276788.ab
Återkommer med svar.


Mitt nästan enda problem i hela världen just nu är att jag hostar.
Och kanske lite att jag inte kan gå på gymmet på ett bra tag för ett steg närmare
att hamna på http://cutiecentral.com/
Eller aså..a..jag är inte såå utseendesfixerad som jag verkar.

JO
JO

Joo!
Jo!
JOOO!
Johooo!

Det är bara ett litet "intresse" som väckts hos mig sedan jag börjat bli kvinnligare,
tjejigare och mer asåå halåaa än vanligt.
Då jag märkt att man inte är 15 längre och helt wuhuuw!
Fast iförsej.
När jag var 15 hade jag en massa finnar.

Men a. Iaf. Tillbaks till själva grejen om min sjukdom..

Martinique-rhum har inte hjälpt,
Skottland-Whiskey har inte hjälpt,
ett stöttande hjälplöst leende med hopplös blick från mor min har inte hjälpt.
Min brorsons prat om att han minsann också hostat som mig, - när han var liten,
har inte hjälpt. (Han är förresten fortfarande liten,
men ändå, han har vart med om allt, men han var liten då).

Nu återstår det bara att jag tar mig samman och samlat ihop
lite Pascale-krafter i min kropp för att värma en sån där frö-kudde i micron.
Kokar vatten på spisen the old fashion way för att sedan hälla i massa håning.
Pressar vitlöksklyftor i och riva ingefära över.

Imorn kanske jag vaknar med lite hopp om att
jag inte fått lunginflammation för tusende gången.
Måste göra det där hypokondriker-testet snart.

Sen kan jag säga tack och adjö på ett tag att gå ut och roa mig med dans och ståhej.

Under tiden får jag sitta och titta på Youtube-videos.





Magic System - Ki Dit Mié Aka min nya partaj-låt


Äe, gonatt på er folkz, eller gomorron kanske.
Eller god dag beroende på när ni läser detta.
Eller kanske kväll, eller eftermiddag för den delen.

Och kom ihåg att inte besvära er med att tycka synd om sjuka lilla jag som hänger läpp.
Jag skriver detta enbart för att få utlopp för tycka-synd-om-mig-självandet.
Precis som att jag bara köper jinns som e tajt i borin för min egen skull
och inte för va hätter dooo-gubbar på tbanan.

Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback