Tennis-Päsc.


Jag Pascale Maéva Constance har intagit tennisbanan för första gången!
Höhöh..
Ah, det var det som var grejen som jag skulle berätta som var lite nytt.
Ah, men det ägde rum förra veckan,
närmare sagt på torsdagen den 22 maj vid 22 tiden nån gång.

Det kom lite rändom och jag var lite sådär JA vad roligt det ska bli fastän

jag inte gick till gymmet p ga magont.
Men det här var ändå något nytt, så a. why not.

Det var faktiskt jätteroligt med tennis.
Jag ville bara spela och spela och spela,
även fast mina bollar antingen kom upp i taket
eller i väggen vid sidan av spelplanen.
Höhö.

Roligast var när Leo var aka tränare och stod bakom mig och skulle visa hur jag skulle sörva.
"Så här stod jag med alla mina elever" Viskade han sliskigt i mitt öra för att irritera.

Hahahah..(Han har ett förflutet som tennistränare)
Äe, han är rolig han..



Äe, det får bli många fler gånger det här!
Jag kom på attt jag inte gillar sport förut.
Speciellt inte sånna, ruffa sporter som slå-sporter, kampsport o sånt.
eller geggiga sporter som fopoll o sånt.
Men äe, tennis var bra faktiskt.
Det var lite sådär, fisförnämnt.

Man kan prutta och hoppa samtidigt
och till och me ge ifrån sig ett tjut
OCH se snygg ut utan att någon varken hör eller känner nåt.

Kommentarer
Postat av: kki

Fin bild! Jag vill oxå lära mig o göra såna.........

2008-05-26 @ 21:59:55
Postat av: kki

Fin bild! Jag vill oxå lära mig o göra såna...

2008-05-26 @ 22:01:11
Postat av: Pascale

Tack! Heheh..jag kan lära dig, det är inte så svårt..

2008-05-26 @ 22:54:16
URL: http://pascale.blogg.se/
Postat av: morfin

Haha. Fan vad störd du är <3

2008-05-26 @ 23:50:20
URL: http://morfint.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback