Kärlek.

Hej gRabbar.

Här är jag.
Slappare än någonsin.
Har varit inomhus hela dan.
Nästan.
Tvingade mig ut på en liten promenad med mig själv.
Jag gav mig själv mat när jag skulle ha mat.
Fixade lite serier som jag kunde kolla på.
Satte mig själv på toaletten när det kallade.

Ah, men jag har umgåtts med mig själv idag.
Och det har vart skönt för omväxlings skull.

Hela veckan har jag varit med min man
som numera är tillbaks i Sverige fast egentligen inte,
för idag åkte han till US.
Det var kul så länge det varade hahahahha!
Äe, skämt å sido.
Han han kommer tillbaks nästa vecka.
Jag har clubbat hela helgen, med vänner också.
Äe, det har vart bra.

Sturepcompaniet har blivit bra faktiskt!
Gillade det inte så mycket förut.
Men nu är det mode!
Äe, där kommer det spenderas fler kvällar.








Godmorgon 5 o ' clock och god natt.
Höhö



Kommentarer
Postat av: morfin

Pussbilden är ändå lite typisk. Det är alltid tjejer som lägger upp pussbilder och det är inte helt ovanligt att killen i fråga ser lite mer oengagerad ut och så :)

Aa fast ta det inte som en diss nura. Be a man.

2008-05-26 @ 23:54:25

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback