Träningsdag.

Tjaaba.

Idag har jag haft en relativt bra dag.
Har irriterat mig lite på folk i min omgivning och så där.
Men a, det är ingen grej.

Kvällen har jag spenderat med mig själv i gymmet.
Deffat höhöhö.

Det har vart skönt, för jag har haft värsta träningsvärken de senaste dagarna pga diverse aktiviteter.
Så nu har jag botat dom med lite mer träning.
Verkar vara det enda som fungerar.

Är lite stolt över mig själv att jag blivit så motiverad.
Har till och med gjort ett träningschema till mig som jag ska följa.
Lite hemmaträning.

Hade inte tänkt visa den för er för då vill alla göra som jag!
Och då ere ju inte Pascale's träninsschema längre.

Jag vill att det ska vara så där, att folk ska säga: "Ojj! Hur gör duu?!"
Och då ska jag kunna svara: "Äe, it's a secret va."

Är ganska sömnig nu så ska väl lägga mig strax.
Fast det blir nog nån serie först.
Serie är min gonattsaga.
Jag somnar till det..




Ah, gäddhänget fick inte plats på bilden.



Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback