Vad folk tycker.

Jag vene, jag har nog aldrig riktigt brytt mig om vad folk tänker om mig.
Självklart vill man att folk ska tänka det bästa.
Men sen vet ju ens nära och kära vem man är och det är det som betyder något.
Men jag hittade det här på internet..
http://facestat.com/

En sida där man lägger upp sin bild och
så får folk kommentera allt från en beskrivning till vad man är,
och sen lite, hur intelligent man är och sådant.

Ca 70% trodde jag var latiiinaaahh, ca 30% trodde African.
20% Visste att jag var bright i skallen.
60% Sa att jag var dull.
20% SA att jag var doofus. Dom kan väl inte helhjärtat trott att jag var doofus.

Fattar ni! DOOFUS liksom?!?!
Vadå doofus.

Jag lovar det bara var avundsjuka tjejer som skrev det.
Hahah.
Och fan..dull e jag inte..Jag är nog bright. Men inte dull!
Idiets.
Man får inte vara både lite söt och smart.
Jag känner jättemånga söta männskor som är grymt smarta.
Som Leo till exempel. Och jag.
Leo hade aldrig varit tillsammans med en osmart tjej.
Ja, jag är smart även fast jag ska läsa upp matte B.

Någon trodde att jag hette Yolanda. SAY WHAT!? Säg Chaniqua också!
Eller a, dom kanske menar sådär latina- Yolandaaah.
En annan trodde att jag hette Leyla.
Leyla heter bara kaxiga brudar som vill ha bråk.
Leyla låter som någon som tror att man snott hennes kille.
Jag ser inte ut som en Leyla?!

Jag gick och frågade mamma.
Pascale: - Mamma, ser jag osmart ut?
Mamma: - Neej, tvärtom, du ser intelligent ut.




Höhöh, men mycket beror på viken bild man lägger in.
Hade jag lagt en av bildera på min
header hade jag fått annorlunda ordbeskrivningar.



Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback