Bakteriespridning.

Hej gott folk.
Idag har jag inget skämt att dra.
Hahah. Skoja.

Ah, nä men idag har det inte hänt så mycket.
Jag har trixat med lite ärenden, sökt lite olika jobb.
Funderar på att byta branch.
Kan ändå va nåt.


Hade tänkt dra till gymmet ikväll men äe,
 skippade det eftersom träningsvärken kom lite smygandes liksom förkylningen.
Cookie är boven.
Hon snorar och sprider bakterier.
Man är liksom så oskyddad man kan bli.
Hostar rakt ut i luften gör hon också.
Äe, ungdomar..Barn.

Iaf. Nu ska jag dricka min cup of tea
och kolla på efterlyst och uppdrag granskning.
Det enda bra på tv efter Discovery Channel.

Förresten.
Fan, jag har gått och blivit helt inne i serier.
Serier som man kan ladda ner självmant,
och som man kan pausea littiee zomm man vill.
Äe, det gillar vi.

Nu är jag liksom, en i gänget.
Som en seriekille fast tjej då.
En riktig serietittare.
Tänka sig att jag skulle bli det...

Man blir som man umgås.
Eller ah, umgås och umgås..
Saknar den jag brukar umgås med..

Tack Gud för internet.
Eller pappa kanske jag ska säga. (bredband)
Höhöh.

Min morfar brukade alltid säga:

"Tack Gud för maten!"

Och då svarade min mormor:

"Aaa du ska se tack Gud för maten!
Vi får se om Gud lagar mat till dig nästa gång!"

(Tänk balkan)





På Hägendaz i London.
Tänk vad gott det skulle sitta nu.
Jag visste att jag skulle en dag tänka på glassen
som jag inte orkade äta upp då.
Ångest att slänga.





Kommentarer
Postat av: Elsa

du eeeeee liteeee SKELÖGD på bilden..HHHAHAHA

2008-11-21 @ 03:19:34
Postat av: pascale

Det är gulligt att vara skelögd.

Man ser så snäll ut.

*Do no harm-tjej.

2008-11-21 @ 12:00:03
URL: http://pascale.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback