Bloggkollens måod inte mode.

Jag har en sånhär..chärry.
Nä jag skoja bara.
Jag har en sånhär, bloggkoll greja.
Men jag använder det inte.

Tycker att det förlorar "charmen" med folks bloggar.
Ah, men ni vet, att klicka sig in hos någon och upptäcka att:
Ah, vad kul! Personen har ju uppdaterat, nu ska jag läsa.

Om man använder bloggkoll så blir det bara som någon slags.
Aaahhhrggggrrr vilka har uppdaterat nu?
Hon nej, han nej dom ja, eller...nä det där har jag redan läst, kasta!
Hon ja åååååååååh! *klicka in läs 2 snabba sek.
Kolla vidare.

Det har blivit så opersonligt.

Och så sitter min balkansläkt min här och fattar ingenting om vad jag babblar om.
"BLågkåL? Ama, veeem ska kolla bee? Varfor do mennar så?"
*Läses med valfri balkanröst.

Men ah, ni andra som bloggar vet vad jag menar.
Vi är ju så många nu höhöh.

När kommer blogghajpet försvinna tror ni?


Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback