Club Aura.

På clöb i London var det lättklädda damer
som stod och dansade på barerna i stay ups och high hillz.
Sånt har en liten regular gurl som mig aldrig varit med om tidigare.
Äe, det var lite kul.

Några amerikanska fopollskillar var där.
Eller inte fotboll utan dendär sporten
som killar springer mot varann som huliganer i tajts och skriker typ.

Mina brorsor började asgarva när jag sa att det hette brännboll.
Jag som alltid trott att det var den sporten.
Och att det var brännbollskillar jag träffat på.

Iaf, dessa grabbar var två meter långa och feett biffiga! FETT.
Oj, hej Leo.
Hahah!
Skoja.

Iaf 2.När det kom såna där stora låtar som Amilli Amilli och typ Hasselin hassellin.
Då stod dem på sofforna och bara nickade i takt till låtarna med en flaska i handen typ.
Värsta tuffa tyckte dom att dom var.
Och tydligen slängde de ut one dollar billz till folk.
Over top corny.

Men då var jag på toaletten och trängdes
med massa Bläk Lundunguurls som e FETT stroppiga!
Aså ärligt! Shit.
Jag vet att tjejer brukar ha grov attity mot varandra på clubbar, men i London ouf,
där har dom verkligen överdrivna attitydsproblem.
Det är så synd.
Stop hating!

En brud, ah hon var fin.
Iaf, hon såg att jag och Leo var ett par.
Hon log mot mig - falskt.
Jag log tillbaka - falskt.

Och så ställer hon sig,
på VÅRT bord, och börjar läpa my man.
Alltså, ge läpdance typ.
ASÅ...så töntigt!

Eller ok, hon började väl inte läpa,
men hon ställde sig mitt framför honom ochOMAGAD! SHE LÄPDANCED MY MAN!
Ska inte försöka mildra.

Det är det jag hatar med tjejer.
När en man är upptagen då är han verkligen dubbelt så attraktiv.

Då ska tjejer försöka sno ens kille,
eller visa att dom är snyggare och skaka göten hej vilt i kortkort.
Får dom eyecontact med ens kille DÅ!
Ouf, då ni.
Då har dom vunnit och det får dom att sova gott om natten.
Det är lite synd.

Det är tjejers beteenden som får andra tjejer att hata.
Det är antagligen därför finns det så många haters där ute.



Jag och min Lundun pardey gurl Trang-Ahn.
Alltid på humör, alltid på G!




My Lundun businessman!
Abcd ett två tre, värsta snyggingen jag haffat.
Lika barn leka bäst.
Äe, han är bra.
Honom gillar vi.


Kommentarer
Postat av: Fernando

haha tungt inlägg!

2008-11-05 @ 14:04:35
Postat av: anonym

underbett det är grejer det

2008-11-06 @ 20:26:34
Postat av: Anonym

tjejer är fittor

2008-11-08 @ 00:20:49

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback