En ny bloggläsare.

Lil'D, 4 år frågade mig tidigare ikväll..
"Vad är det du skriver om på din data?
OJ! Du har ju massa bilder!
Jag såg massa pascallor där!
Kan duuu läääsa till meej vad som står om deej?"

Så jag började läsa.

Han skrattade och skrattade.
Jag blev jätteglad att han gillar det.
Jag läste med "sagoröst", och bytte ut fula ord som
"fan" och "skit" till något mildare eller ingenting.
Nu vill han att jag ska läsa till honom varje gång han är här.


- "Det är så kul att du skriver om Cookie,
och om läraren som tyckte att du simmade som en bajskorv!"

Uppskattning på hög nivå.


Kommentarer
Postat av: arusa

hahahahah nawwwwww!

2008-11-25 @ 22:09:39
Postat av: Mika

han är så gullig!

2008-11-26 @ 14:45:13
URL: http://lamika.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback