Näppy Boy Radiow.

Idag, har ah, det har vart en bra dag.
En familjedag.

Jag har inte satt min fot ute.
Inte för att det är särskilt ovanligt för mig.
Påminn mig förresten om att jag inte tycker det är kul att clubba längre.
*Pause.

Gick iväg till köket.
I jakt på det perfekta matintaget.
Det blev salta pinns.

Salta pinnar det är ändå sådär, ah en god grej liksom.
Det är bara att ta.

Jag tror aldrig jag aldrig riktigt känt mig sugen på salta pinns.
För dom känns så oskyldiga och ah, dom bara är där!
För att tillfredställa.
Som ett 5e handsval.
Man har inte uppskattat dom riktigt.


När man inte är sugen på choklad längre.
Och absolut inte på hoipps.
Det är där salta pinnsen kommer till användning.

Lite blygt ler dom mot dig där i skafferiet.
Lite längre in.
Dom är där, men dom sticker inte ut.
Äe, salta pinnar det gillar vi.

För tänk er, chips, ah, dom kommer och går.
Det är nya smaakeer, dom ska alltid uuut, dom har alltid brååttooom.
Äe, men det känns liksom som att dom skapar kaos.

Chokladen, den är också sådär lite fin i kanten.
Lite falsk.
Just "Shokladen" är fan värst!
Det är den man stör sig på.
"Hokladen" däremot, han är lite mer chill.
Lite mer avslappnad.

Men ändå, choklad kommer alltid vara choklad.
Man kan vara sugen då och då.
Precis som med chips.

Men vem fan tänker någonsin på hur salta pinnen mår?
Mm..tänk på det, kära vänner.


Kommentarer
Postat av: cookie

så.

2008-11-09 @ 23:16:31
URL: http://cookielainen.blogg.se/
Postat av: Fernando

Nej, jag tänker inte bry mig om hur pinnen mår eftersom han smakar trä

2008-11-09 @ 23:24:30
Postat av: Mika

haha men asså nu bara kom du in på helt fel spår. rubriken är bara helt random. Haha men jag gillar det

2008-11-10 @ 13:02:24
URL: http://lamika.blogg.se/
Postat av: Mika

haha men asså nu bara kom du in på helt fel spår. rubriken är bara helt random. Haha men jag gillar det

2008-11-10 @ 13:03:02
URL: http://lamika.blogg.se/
Postat av: Mika

ps. salta pinnar är äckligt.

2008-11-10 @ 13:03:32
URL: http://lamika.blogg.se/
Postat av: Anonym

det piper

2008-11-10 @ 19:35:43
Postat av: Els

salta pinnar e värsta kalasgrejen.

Asså värsta. de står där i en plastmugg

på varje bord i hyresgästföreningens lokal när man har fössleda´s-kalas, o när nån ska ta en salt pinne så tar de på ALLA salta pinnar utöver de man själv tänker ta, o sådär håller folk på hela kvällen tills man har allas fingerbacilluskisar i magen.



Det är min syn på salta pinnar.

2008-11-10 @ 20:04:12
Postat av: Pascale

Haha Els, jag vet! så har jag också tänkt.att dom är där på kalasen, fast har inte studerat riktigt hur folk greppar dom. Men det kan mycket möjligt vara som du säger



anonym - vad är det som piper?



Och ni andra som dissar pinnsen! Fak you gaaayz!

2008-11-10 @ 20:09:04
URL: http://pascale.blogg.se/
Postat av: Anonym

det var bara diskmaskinen, så ingen fara på taket.

2008-11-10 @ 23:16:06

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback