För det är jag värd.

Idag är det en sån där riktig hushållsdag.
Eh, ja. om man bortser från att jag vaknade utan väckarklocka kl 12.31.
Men det var jag värd.
Hahah, fan vad jag gillar att skriva att jag är värd saker.
Som att det skulle minska med dåligt samvete typ.

Ah, men kladdkaka med massa grädde - för det är jag värd.
Coca-cola innan läggdags utan att borsta tänderna efter - för det är jag väärd.
Inte behöva gå till gymmet - jo, det är jag värd!
Jag är så värdig saker att saker förlorar värde till slut.

Men nu ska jag lyssna på hög musik medan jag viker tvätt - för det är jag värd.
Sen ska jag ner till centrum och köpa tamponnis. - för det är jag också värd.

Haha, tampong måste vara det fulaste ordet.
Speciellt om man säger det med rysk kvinnlig dialekt.
Lite sådär hårt och bestämt men ändå mjukt.
Lite lärarinnigt.

"Tampåååni"

Fast nu när jag sa det högt för mig själv kändes det mer polskt.



Fan, varför passar inte jag i keps?
Tänk vad bra jag hade sett ut ifall jag passade.
Hahah, öö ah, hur går det ihop..
Jag hade liksom, vart en riktig kepstjej då.
Men man kan ju inte få allt.



Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback