HEMMAFEST!

Wöhöööu!
Jag älskar hemmafest!

Alltså riktig hemmafest.
Med la familia och vännerna.
Sådär, mammas o pappas kompisar.
Unga som gamla etc etc.

Alla är med alla är glada.

Vi har dansat salsa, merenque, senegalesisk musik, västindisk musik.
Ah, men precis allt förutom Magnus Uggla typ.
Till och med im blue da do di da do da ( För de allra minstas skull).
Äe, men det är såhär det ska vara.

Qualitytime.

Oj oj oj nu ropar dom på mig här!
Dom vill att Päc The....Träck ska koppla in sin ipod.

Förut kallades jag Päc The Mäc.
Jag vet. Jättetöntigt.
Men det var kul då.

Men det blir ingen return of the mäc.
Äe, nya tider va.

Iaf, PäcTheTräck Ska bäk.
See ya!

Ps. Ikväll blir det utgång. (igen) och jag ska ha på mig "det lilla svarta".
JA! Tänka sig..För första gången.
Äe, det blir bild på det.
Jag utlovar er en bild.




Kommentarer
Postat av: Fatima

Oh lala, den lilla svarta.. Så ingen "cool sthlms tjej outfit".. :)

2008-11-15 @ 19:52:45
URL: http://hardknockliife.blogspot.com

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback