I Form.

Jag fick en tidning av mamma förra veckan.
I Form.

Lite passande för mig eftersom jag är i form.
Hahah. jag sköjja ju bara. *Dagens första skämt.

Jag lade tidningen på bokhyllan och tänkte att: Aja, jag läser den sen.
Men det glömde jag.

Upptäckte den imorse och lade mig till rätta i sängen
efter frukosten för att läsa.
Ledig* som jag är.

" Vinterns bortglömda superträning:
RO dig i toppform på bara en timme i veckan! "


Jaha, vad ska vara så bra med det då?
Tänkte jag och satte på mig glasögonen
långt ned på nästippen och började min läsning.


"Vill du ha löparens starka ben(HELL YÄ),
styrketränarens superstarka armar(ÖÖH, JA?)
och handbollsspelarens platta mage(Ok, jag önskar mig det i julklapp)?
Du kan få alla tre på en gång - och mer därtill!
Rodd ger dig nämligen både en välformad kropp
och en fantastisk kondition, så att du okmmer i toppform på rekordtid."



Alltså..hajar ni hur bra det här är för mig?
Jag har aldrig ens tänkt på att rodd kan vara en grej.
Äe, det är nästan så att jag måste springa iväg till gymmet nu!

Åh, jag älskar hajpet när den är som starkast.
Hahah..

Äe, jag måste sätta upp ett schema för mig.
Gymcombination, Wii Fitcombination
och annan hemmaträningsmodecombination
i en enda stor nation av.....combs...
Kombi.

Il combinatione.
La combinasssssssssion LOqUiiiiiiiitaa!
Perro todo lo que quiero!

Åh, nu måste jag leta upp en reggetån låt.
Fan vad jag inte gillar reggeton längre.
Det finns vissa låtar som kan slå till.
Gamla regggetånis.

Men överlag känns det lite "sååå tvåtusenfem".

Ok. Jag youtubade pobre diabla-låten och satte på.
Men fick värsta jobbiga ångesten och stängde av så fort jag hörde att det var remix.
Varför måste reggetåni alltid remixa sina låtar?
Usch.
Äe, reggeton det gillar vi inte.
Även om det hade passat bra att göra rodd till det.



Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback