Julklappar till er.

Mina senaste dar har bestått av shoppande av viktiga grejer.
(Ja, dom nya skinnbootsen räknas också som en viktig grej.)

Höhö, nä men fan, mat, läkarbesök.
Det är det som svids i hjärtat.
Stövlarna fungerar lite som plåster på såren.

Fan, jag har blivit rånad, känns det som.
Och då är inte ens åkkort inkluderat.
Inget är gratis här i livet.

Bara så att alla vet:....
Det blir kakor och strumpor i julklapp till alla nära och kära!

Jag tänker köpa storpack strumpor,
Lägga er i storlekskategori och så får ni dela.
Typ - Pappor aka fullväxta män - 42-44 det borde passa er.
Småbarnen: 31-35, ni får växa i dom i värsta fall.
Kvinnsen får i storlek 37-39.

Alla kommer må jättebra!

Sen kommer jag köpa några kakpaket.
Det borde räcka.
Är det nån som har några önskemål utöver de vanligaste "Maryland"
Typ som singoalla, eller om det finns allergier och dyl, då får man "fingers".

Meddela mig i god tid.
Tack på förhand.



Kommentarer
Postat av: Elsa

Jag tar gärna Brago.

Eller ah. de dära typ Icas egna märke mördegskex smakar ju likadant så det kan du nog tjäna en slant på.



KÖR PÅ DOM!

2008-11-28 @ 16:19:51
Postat av: Jessica

So det blir som alla andra jular din sabla snåljåpa!!!U aint gettin shiit!!

2008-11-29 @ 11:19:02
Postat av: Elsa

haha. vafan.du har lekt me html så man måste markera "tomrummet" om man skrivit en kommentar.



osynliga kommentarer va!



But Im smarter dan dat! U AINT FOOLIN ME!

2008-11-30 @ 19:31:53
Postat av: Pascale

Jag vet. jag orkade inte fixa till det sen bara.

2008-11-30 @ 23:30:16
URL: http://pascale.blogg.se/
Postat av: matilda

heej :) kolla in och kommentera min blogg! ;):)

2008-11-30 @ 23:35:05
URL: http://matildaabergs.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback