Kom på att jag inte ville.

Jag var lite hajpad,
skyndade mig till tbanan hem för att bara byta om
för att sen uööuw pardey!

Väl framme i hemtrakten går jag med snabba powerwalksteps för att typ.
Ah, nästan hinna med nästa tbana.

Kommer hem. Ska fixa mig.
Och när jag sitter där och bajsar så fick jag bara en knäpp fnatt.
Jag kom på att jag inte ville!

Jag blev så omodead och ville nästan gråta
för att omodeheten kom som en smäll.
Och här försökte jag lura mig själv att jag ville festa
När allt jag egentligen ville var att krypa ti kojs och kolla mina serier.

Äe, man ska lyssna på sig själv.
Det är vädrets fel.




Skål!
Jag ser jättecorny ut på bilden.
Nästan lite plästicfäntästic över det hela.

Det var på Aura, en clöb i Lundun.
Oh! Just det, jag skulle visa bilder.
Imorn imorn.

Kommentarer
Postat av: Fatima

Fin du är! Ååh ditt hår är helt underbart..

2008-11-03 @ 19:09:12
URL: http://hardknockliife.blogspot.com
Postat av: Pascale

Tack så mycket!!

2008-11-03 @ 22:00:14

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback