Nagelbitare?

Jag kan komma på mig själv med att sitta
och glo som fan på folk som äcklar mig på tbanan.
Nu var det en tjej som bet på naglarna.
Eller aså, det var snarare det hon inte gjorde.
För hon pillade bara bort smutset under naglarna.

HAJAR NI DEEEN MÅODEN?
Fett skarrigt!
Tänk på alla mikråber som ligger där och skvalpar i magen på'na.
Det är en sak att bita av naglarna och en
HELT annan sak att skrapa av festligheterna under.

Tänk er att det var det enda hon ville åt.
Hahah..
Äe, det var kul.

Jag är en fd nagelbitare förresten.
Bet på naglarna i typ. 10 år?
Men för två, tre år sen slutade jag.
I början när jag ville spara ut dom så växte dom hoitkonstigt och fult.
Men nu är dom jättefina och långa!
Och jättehårda är dom utan nagelförstärkning.

Men ärligt, hade inte dom varit starka hade jag nog inte gått och fixat dom.
Det finns annat att tänka på i livet än långa naglar.
Men ibland önskar man ju att man vore lite tjejigare..

Tänk ifall jag kunde känna mig bekväm i gurly gurly dresses.
Det ser så fint ut på andra men när
jag tar på mig det så får jag typ underbett.
Hahah.

Men jag vet att jag har potential att bli gurly,
det behövs bara lite mer hajp!


Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback