Och så fanns det en morgondag också.

Det märkte jag imorse.
Lämnade på dagis som den snälla faster jag är.

Innan det så borstade vi tänderna.
Jag och Darrell.
Jag har alltid haft som regel när man borstar tänderna att
man ska säga "AAAAAAAAAAAA" när man borstar de små gaddarna längst in.
Alltså när man måste gapa som mest.
Och "iiiiiiiiiiiiiiiiii" i när man kör dem där fram och vid sidorna.
Då man biter ihop.

Hahah, jag lärde min lillasyster Cookie så (Minns du? Det var långt innan Marlboro-och piercingstiderna.)
och självklart måste jag ju lära mina bröders barn likadant,
När min tid är kommen, så ska jag även lära mina barn samma teknik.
Den är både rolig och bra, och det blir inga gnäll om att man inte vill.




Lillaste Lillbella.
Hon är verkligen en liten polis.






Kommentarer
Postat av: cookie

hahaha! aa jag kommer ihåg. brukar göra det för mig själv ibland, eller så tänker jag "AAAAA".."IIII"

hihi

2008-11-08 @ 03:11:57
URL: http://cookielainen.blogg.se/
Postat av: cookie

hahaha! aa jag kommer ihåg. brukar göra det för mig själv ibland, eller så tänker jag "AAAAA".."IIII"

hihi

2008-11-08 @ 03:12:05
URL: http://cookielainen.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback