Pascale goes HTML.

Vet ni vad jag tänker göra?..

....................

Ljug inte!
Ni vet inte alls.
Shiiet..ska komma här och anta!

Hahah!
Skoja. *På dålig humör hej.

Äe, jag är inställd på bra humör idag.
Jag tänkte fixa min blogg lite nu när jag har så mycket sparetime.
Jag får ont i huvudet av all br> html >ul< ><.

Om jag ska vara ärlig så var det inte ens jag som fixade min sida.
I have an assistant.
Hahah, nä men min kusin fixade den när jag var helt ny bloggvärlden.
Det enda jag duger till är att skriva, om ens.
Och leka med fetstil.
Men äe, jag vill vara mer än så hörreni.

Så jag tänker lära mig själv!
Vi får se hur det går.
Det är ju ändå lite intressant med hå-te-em-ell.
Äe, det vill vi lära oss!

Tänk om jag blir hoitgrym! Kan starta hemsidor och göra värsta bussiness
och alla kommer ba:
"Ååååh Pascale, kan du fixa min hemsida och min farbrors hemsida"

Och vips! Jag kommer bli hemsidepascale som alla kommer till.
Och så kommer jag tjäna massa pengar på det, eller näe,
inte massa, men lite, och det gör inget.
För det kommer föra mig vidare till något annat.

Och så kommer jag ha en fot med i spelet på grymma grejer, bli kändis.
Bli tillfrågad om jag vill vara med på idol fastän jag inte har sångröst.
Men det gör inget för ingen mindre än BAYONCE
eller ah, Sacha Fierce som hon nu heter, kommer gästa där
och lära mig sjunga ända från buken.

Hon kommer presentera mig får Jey-si och andra räppörs.
Ah, varå, om Rihanna kan så kan också jag.
Jag kommer komma med på frontpage på typ Elle!
För att då har jag blivit så famous att jag blivit modell på köpet.

Jag kommer glida runt i Hervé Léger klänningar på min bary som är helt fit,
för jag kommer orka springa och träna 2 ggr om dagen på gymmet och ah.
Mitt svett kommer vara ett tecken på att jag är så jävla grym och hurtig.
Vissa kommer tycka att det är sexigt och vips,
man kommer ta smygfoton på mig som hamnar på Nipslip-sidan,
vilket jag kommer ogilla starkt för att ah,
jag är en värdig kvinna med respect ova ma bary n dont eaven go there miss!
Uh-Uh, u aint gerrin this bary!
Och ah, listan kan göras lång.


ALLT det här, kommer ske bara för att jag tog mig an HTML
på min lilla okända blogg som är en endaste liten fis i rymden liksom.
HAJAR NI DEENN MÅODEN?

Så, visst borde jag lära mig HTML?

Kommentarer
Postat av: Fatima

Haha du är ju för rolig.. värsta fantasin! :)

2008-11-04 @ 16:01:23
URL: http://hardknockliife.blogspot.com
Postat av: Anonym

HAHAHHHHAHA alltså du....

2008-11-04 @ 16:23:37
Postat av: Anonym

Allt det där kommer såklart att hända om du lär dig. Ös på fan! Berätta om varje steg du tar också. Typ hur du ska lära dig... På torsdag kanske du går till bibblan i hooden och lånar "Html for dummies", drar på dig brillorna och unerbettet och börjar läsa. Eller hur ska du gå till väga? Ha privatlektioner?

2008-11-04 @ 23:22:36

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback