Min tid.

Haha..jaa.
I en dag lekte jag alltså med HTML och nu är jag trött på det.
Heheh.

Äe, men jag ska fixa till det.
Det spelar ändå inte så jäkla stor roll hur det ser ut här inne.

Ni är väl ändå här för att läsa.
Jag har inte så mycket annat saftigt.

Min header ville jag ändå spara.
Den känns så pascaligt den kan bli.
Så den fick sig bara ett litet lyft.

Känner inte att jag behöver nya snyggobilder på mig själv.
Så det får va mina huvudbilder som jag tog när jag var typ sweet sixteen.

Eller ah, ibland vill man ju ändå slå till lite.
Hähä.

Jag hade ändå min tid.
























Uööuw diffus glöd på Photoshop.


Hahah, en gång var det en tjej på Playahead som utgav sig för att vara jag.
Då hade hon denna bild som profilbild där
OCH på msn där hon också cätchades.
Gissa om jag fick ballhet.



Fjortizz uööuuw!
 Min första bild med min första kamera på 3 megapixel..



Poose!
Chiz juzz a guurl! *polski voice

Titta!
Så ung och fräsch.
Det här är bilderna jag ska visa mina barn.
Det är bilderna jag kommer titta tillbaks på när jag blir..öö..äldre!


Kommentarer
Postat av: Fatima

Men gud va mycket hår du hade! Var allt det där slitet när du klippte av det?

2008-11-18 @ 01:45:30
URL: http://hardknockliife.blogspot.com
Postat av: Anonym

Åttiotal så det står härliga till på sista bilden :)

2008-11-18 @ 20:27:03
Postat av: arusa

Du är jättevacker på alla bilder, särskilt den här lila!

2008-11-24 @ 22:11:32
Postat av: arusa

Du är jättevacker på alla bilder, särskilt den här lila!

2008-11-24 @ 22:21:33
Postat av: Olivia

Pascal, vilket långt vackert hår du hade...iofs ere vackert nu med, dock inte lika långt. Det där är mitt mål...dock lite svårt....lockarna vägrar att växa mer än en millimieter per år...finns det hår anabola? :O

2008-11-24 @ 22:37:53
URL: http://missymissme.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback