SKÄRPNING DEL 237.

Ibland hatar jag att vara en svart-eller-vit-människa.
Varför kan jag inte vara lite mer.. Grå?
Hahah..nä men, ha lite mer mittemellan-tankar.

Men ah, så är väl jag.
Antingen så gör jag något superbra.
Eller så gör jag inte alls.

Så, för mig gäller det att hitta nåt som
jag tycker är superkul för att jag ska komma någon vart.

Eller så får jag bara ta och skärpa mig och bara,
NÄEI! Nu Pascale får det vara!
Man kan inte gilla allt.
Allt är inte roligt.
Men saker måste hända!

Tro inte fel nu, jag försöker faktiskt.
Sitter inte bara och dagdrömmer hela dagarna.
Även om det kan verka så enkelt här på bloggen.
Saker sker inte på en dag eller två.
Inte i vanliga fall.
Men med lite tur kanske.
Och tur, det gillar vi!
Jag får sluta stressa och känna mig oroad kanske?



Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback