Thank u guys..

Jag tycker ni är gulliga som håller fast vid att
varje dag besöka min blogg, fastän jag uppdaterat så sällan på sistone.

Fast ni kanske sådär, går in en SISTA gång varje gång.
För att ge mig en andra chans.
Vad vet jag.

Men det som gör mig glad är att ni åtminstone går in.
Då kanske jag kan krypa tillbaks lite smått.
Även fast det känns som att "im done here"

Det kanske krävs en videoblogg.
Hahah skoja.

Det kommer aldrig hända.
Inte på mig iallafall.
Jag är bara en virtual gurl.

Hahah.

Jag finns inte på riktigt.
Och allt jag har babblat om här har vart på låtsas.
Cookie existerar inte, min man existerar inte.
Jag har aldrig ens varit i London.

Alla bilder jag har är snodda från en unknown gurl in the usa.

HahAAA! I tricked u guys.
Everything was a lie!....................

....................... I made it all up!

Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback