Lite fettsnål skinka till jul.

Jaa vad roligt!
Jag har bjudit hem kusin Elsa.
Vi ska spela Wii.
Sen ska vi till gymmet.
(Jag i allafall.)

På måndag har jag möte. Då måste jag övertyga.
På tisdag har jag möte. Då måste jag charma.
På tisdag är det löning också. Då måste jag spendera. Skoja.
Så kul ska vi inte ha det.
Då ska jag bara köpa träningshandskar till mina roddpass.
Bra va?
Tänk er vad peppande!

Lagom till jul har jag:
  • Jättestark rygg med kontraster av muskler.
  • Bättre hållning.
  • Inga lövhandles.
  • Plattare mage. Hahah"plattare". Platt kanske jag borde säga.
  • Vältränade ben.
  • Vältränad bum.
Tänk att ha en bum och inte boori.
Fast jag vill ändå ha boori.
Men bum låter ju mer tränat. Trippigt.
Boori låter mer,,,öö...ah, mer som mig kanske.
Lite mer realistiskt.

Men allt går om man vill.
Det roliga är att jag faktiskt börjar tycka det är kul att träna.
Och kul att äta bra.
Kul kul kul!

Man mår faktiskt bättre av att röra på sig, och av att äta rätt.
Jag borde minska ner på kaffedrickandet sen är jag klar.
Jag har ju trots allt slutat med godis.
Äe, enough credd till mig.

Nu ska jag gå och handla.......VATTEN!




Fit after fight!
Såhär såg jag ut efter att ha tränat på Stureplansgymmet.
Spegelminen var ju passande, då jag stod framför en spegel.
Höhö, "Spegel-Spegelmin"
Höhöhöhöhöh.

Förresten, jag skulle berätta om adelsmännen.
Men jag gör det om en timma eller så.
*Garra go!

Kommentarer
Postat av: cookie

shiit va fit du ser ut! jag vill också ha allt det som du skulle ha till jul!

jag måste börja träna med er, SHIT. aa. jag ska göra det nu!

2008-11-23 @ 14:52:06
URL: http://cookielainen.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback