Ny mobil? Ny goose?

"Cookie, vad vill du ha, en ny mobil eller en ny goosejacka?"
Frågade mamma idag.
Jag tappade nästan hakan.
Eller. Jag tappade hakan.

Vem frågar någonsin mig vad jag vill ha?
Vem ger mig alternativ?

Hahah.
Fast jag har ändå en ny mobil som jag investerat i själv.
Och en ny jacka också för den delen.

Så jag behöver inte.

I DONT NEED U GUYS!




Så här ser den ut.
Lite modebloggig jacka från Wesc.

Ps. Det blonda håret kom inte på köpet.
För det är ju inte jag på bilden, men det kanske ni förstod.


Kommentarer
Postat av: Mika

haha när hon fick den där oranga sony ericsson behövde jag en ny mobil och jag har fortfarande inte skaffat en ny

2008-11-20 @ 17:32:31
URL: http://lamika.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback