Jag bajsar varje dag.

Ja gott folk.
Man kan ju faktiskt inte festa varje dag.

Inte jag iaf.
Jag kände mig rätt mätt efter att ha festat både onsdag och torsdag.
Så min fredag fick bli rätt lugn.

Har bara spelat Wii och varit barnvaktis hela kvällen.
Darrell fick titta på medan jag spelade.

Just nu har jag en liten sovande människa i min stora säng.

Darrell såg världens tyngste man på tv och undrade varför han var så tjock.
Jag förklarade att vissa människor är tjocka och andra smala.

"Jag kommer aldrig bli tjock"
Sade han, efter en stund.
Jag frågade hur han visste det.
- "Meh, för att jag bajsar varje dag!"
Han sa det som att det verkligen var en självklarhet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad köpte du för skor då? Jag har också hittat ett par, blev typ sådana som jag kollat på fast med dragkedja. Kanonfina!

2008-11-29 @ 19:10:27
URL: http://morfint.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback