Not my cup of tea.

Jo, man kan ju inte sitta här hela dagarna, - sa Pascale.

Äe, men vad fan..det finns så mycket annat liksom.
Inte för att jag tycker min blogg är tidsspillan.
Tvärtemot. Den är värdefull.
Tänk när jag är chöttifem.
Och kan läsa om ungdomens glada dagar.
Tänk när jag sitter där. med riktig underbett och stickar.
Jag känner på mig att jag aldrig kommer köpa en tv för eget bruk.
Jag kom på det idag när ett brev från radiotjänst dank ned i brevlådan.
Äe, tv det är inte riktigt min grej.

Min framtida man får stå för den saken.
Jag tänker inte lägga mig i.

Hahah.
Nä men det är väl klart att mina barn ska få kolla på bolibompa.
Jag är väl inte med i någon sekt heller.

Men nej till tv.
Eller jo. EN tv kan jag ha.
Då kan jag kolla på discovery chäänl.

Haha. Fan vad det låter som att jag sitter på en pall.
Alltså ensam i ett tomt rum.
Det ända man hör är en väggklocka som tickar.

Ja, långt ifrån det är det ju inte..

OJ OJ OJ nu blev det livat i huset.
Im not alone anymore!
Wipi!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det här med bolibompa har jag funderat på, har det "alltid" hetat så? När jag var barn var det typ barntv rätt och slätt, fast det var den där bolibompalåten i början... Idiotiskt namn är det i alla fall.

2008-11-11 @ 22:27:50

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback