Nytt liv, ny branch, ny måod, ny tröja.

Kärt folk, idag är typ.
Dagen då jag promenerade 10 timmar utan stopp.
Hajar ni den måoden?

Jag är såå trött i armarna tänkte jag säga.
Fast jag menade självklart benen.

Just det.
I got a new job.



And a new tröja.
Titta, LaTonya fick sig ett litet fönster.

Imorn ska jag gå i ide.
"Det är jag värd"
Jag ska göra ögonkontroll imorn också.

Snart ska jag få nya ögon!
Tänka sig..
Dyra krejjer det där..
Alltså..nya ögon på riktigt.
Nya ögon som kan se.
Eller ah, samma gamla skruttiga.
Fast det blir typ. Pimp my eye-måod.

Om operationen inte går snett.
Och om jag inte bangar..

Nee, klart jag inte ska banga!
Varför säger ni så för!?
När har jag bangat liksom.


Kommentarer
Postat av: Arusa

Grattis till det nya jobbet och lycka till med operationen!!

2008-11-27 @ 20:29:42

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback