Chillmode med Fäm.

Haloj gott folk!

Har vart hemma hela dagen och umgåtts med familjen.
Jag är nästan lite imponerad av mig själv för att min bulgariska fortfarande hållt i sig.
Jag är fan fett grym!
Min mormor har som jag tidigare nämnt flyttat till Sverige nu.
Yeyy* Palatschinki aka pancakes every morning heey!

Höhöh.
Nä, men det är jätteroligt.

Det gick bra att sova med Cookie.
Hon värmde bra och så.
Hon e sådär, ah, men ni vet.
Tuff ungdom, uöuw life is a rollercoaster UÖÖUW!

Men när hon väl ligger och sussar så är hon lilla lilla Cookie igen.
Hon regrederar liksom.
Höhöh.

(Mjo, jag kan faktiskt finare ord än bara bajs).
Momma be proud!

Äe, nu ska jag gå och sola.
För det är jag värd.
Jag kommer självklart täcka nytatuerade områden. *Kenza-style.

Aså ah jag vet!
Varför ska jag sola, undrar sig den kritvite.
Men ah, jag är liksom, limegrön på underarmarna.
Och, ah, sola är bra för pormaskarna.
Inte att det gynnar dom, utan att det gynnar mig alltså.
Höhöh!

Äe, hej på er.





Coockan i Pärrys.







Kommentarer
Postat av: sooooouufiilouu

jättefina tights har cooockkiiiiee :)

2008-10-12 @ 22:42:58
Postat av: cookie

jag heter inte cockie

2008-10-14 @ 00:30:12

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback