Cookie N' Pasc sharing.

Mh, meh, öh, åh!
Nu vet jag inte hur jag ska ha armen.
Cookie har kommit och lagt sig breve i sängen.

Min armbåge e typ över hennes axel, så att båda kan läpa
aka ligga med läptop på magen i sängen.

Vi ska tillfälligt bli roomies.

Aså roomis i samma rum.

Det är ingen grej för mig sådär, man ska ändå bara sova o så.
Det är som att ha en utomhuskatt.
För Cookie hon är aldrig hemma ändå.
Man låter en skål med vatten stå i hörnet
och lite chocopops i en skål breve så klarar hon sig.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Amen ofta du kommenterar min då. Hur tror du inte att det känns?

Nu hörde ju det här till ditt tidigare inlägg, men det ser så tomt och ensamt ut när det inte är en enda kommentar på ett inlägg.

2008-10-11 @ 20:42:28
URL: http://morfint.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback