En snabbis.

Hahah, igår på gymmet var det en tjej.
Aså hon var så jekla hurtig asså!
Hon tränade på en såndär hela kroppen maskin.
Ah, men den där, lite slalomaktiga maskinen for full baary-train.
Jag har visat bild på en sån tidigare..Vänta ska hitta..

Den här:




Iaf, hon stod på maskinen brevid mig, helt svettig och koncentrerad.
Inne i sin grej, medan hon kollade på tv.
Hennes vita handduk hängde fint där på maskinen
och hon använde den flitigt.
Hon behövde det, för svetten bara rann.
Jag skulle precis starta min maskin, och köra lite.
Typ 5 min, för det är det jag orkar med typ.

Sneglade lite försiktigt på hennes maskin..och hon hade kört i hela
TRETTIO FAKIN minuter!

Hajjar ni den måoden?
Det är hur länge som helst.
Och där stod jag och precis ställt in min på 5..
Åhh vad jag kände mig ynklig..
Men, det fick mig o bli lite peppad.
Så mitt mål är att köra 30 min om 2 veckor.

Men just då drog jag mina ynka 5 på den och körde lite på andra maskiner.
Gick ut till stora träningssalen..körde lite benpress..
Kom tillbaka...och HON VAR FORTFARANDE KVAR.
Stod där och krigade som fan.

Ah, jag vet inte vad hon försökte få fram aså.
Jag kollade på hennes baari o
den var ändå inte värsta...ah...fit precis.
Den bara var.
Hon hade kämpat mer än en timma där.

Hon såg inte ut som en fitnesstjej.
Men hon orkade.
Hon hade viljan och hon tänkte må sitt mål!
Hon var nästan som Katrin Zytomierska.

Det är helt sjukt att man pallar.
Iaf. Själva grejen med varför jag säger det här är att
Jag Pascale borde också klara att köra mer än 30 min.

Amma do it!

Men inte nu, för nu ska jag åka iväg till jobbet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var en tant på mitt gym som tittade lite så på mig idag, som att jag var en krigare woufitnesstjej osv. Men jag var ju verkligen inte det, jag tränade skitlite och var inte ens där länge. Men det kanske var för att hon var överviktig och hade på sig sina jeans när hon tränade och jag hade wöufitnesstjej-kläder och lite åt den kroppen. Vad vet jag.

2008-10-16 @ 23:25:17
Postat av: Pascale

Abo!!! Det var jag som var tanten idjot! o jag e inte ens en tant! ok, jag hade jeans o var lite overviktig, men endo! hahahha huuhuh

2008-10-20 @ 14:18:33
URL: http://pascale.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback