Fingerlicking good.

Klockan är tjåk myke bre.
Och här ligger jag och lallar med Babyläp på magen.
Jag råkade klicka till bild på kameran som hänger fast på datorn.

Jag blev helt dubbelhakig på bilden.
Värsta ångesten nu.

Har svullat som fan med mon amour i London.
Vi har bara handlat massa hoipps o daimkakor.
Och ätit porkshops.

Porkshops, det bara skriker fatso om det.
Jag tänker mig svullna fingrar som man slickar av sås på.

Typ så har de senaste dagarna sett ut.
Och ah, det har satt sina spår.

Har fått skaddeglada kommentarer och fnitterskratt för min boori i tajts idag.
Jag är själv fashinerad av att det kan gå så snabbt.

Jag kommer få bristningar snart.
Shiiet.

Äe, Wii fit help me!

Och gymmet here i come.

Och promenader och och och..
bara massa saker som kommer att hända.

Men äe, imorn äre en ny dag.
Dock ingen måndag, så jag kan inte lova något.




SER ni hur SAFTIG den här mörkare biten ser ut?
Det var sjukt gott också.
Fast den fick åka in i ugnen lite till där.

Äe, mat, det gillar vi.
Och sova, det gillar vi också, även om jag hatar att gå och lägga mig.
Det blir liksom aldrig av.
Höhöh.

Om 4 timmar ska jag upp.

Fan. Nu blev jag hungrig ba före.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vadfan föreställer bilden? Det ser ju helt vidrigt ut.

2008-10-30 @ 21:38:21
Postat av: Pascale

Din svenne! Gå och värm lite potatisbullar är du snäll. Fan vad sugen jag blev på potatisbullar baföre. ÅH! Det är ditt fel!

2008-10-31 @ 03:57:09
URL: http://pascale.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback