Holl keftn.

Jag är så jävla keff på o hålla hemligheter.

Hej, förresten.
Ah, men jag är så keff.
Aso inte sådär att mina bestisar nu aldrig mer kommer tell a secret,
Utan mer po det dar, gulliga sättet.
Att jag itne kan hålla mig från o berätta överraskningar o dylikt.

Hahah, "itne" moste vara det lättaste
skrivfelet man gör vid tangentbordsknapprande.

Iaf, bara på grund av att jag är så keff
så kan jag ju inte skriva o berätta någonting.
E inte det jättesynd?
Jo, det ar det.

Jag är sjuk förresten och helt vilsen..låångt långt borta...
i mina...tankar alltså.
"Hihi"

Äe, nu ska jag kolla en ny serie.
Chrash s01e01.
Höhöh.

Kommentarer
Postat av: Elsa

haha va sneeeeeaky du eeeeee aso!



but I know u EDDIE!

2008-10-22 @ 20:35:54
URL: http://bartendressa.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback