Honey im hoome!

Helluu,

Jag är hemma nu.
Eller ah, i natt kom jag hem.
Hade en aka weekend in Lundun.

Fett kuwl.
Nu är det slut på all resande för detta år.
Kanske.
Om jag inte tar en ny trip till England.
Jag gillart som fan ju!
Om man bortser från vattenkranarna.
Annars ere aall good.

Iaf. Jag har blivit fett dataonördig.
Det har tagits över av tivigames och mobilegames.
Fett HYPE!


Varför har jag inte tänkt på det tidigare?
Jag har liksom, inte spelat tevespel sen Supernintendos tid.

Nu ere wii som gäller.
Mina föräldrar är fett hype.
Dom har köpt det.
Värsta credd tirom.

Jag har kört lite Wii fit.
Spelet säger att jag har en 31årings cuerpo.
Hajar ni DEN MÅODEN?!

Jag som är så ung och fräsh!
Höhöh.
Äe, nu tar jag i.
Inge sweet sixteen här inte.
Min tid är förbi.

Im to old for this shiet.*Öhö öhö*Hes ol'Päl host.

Äe, nu ska jag klä på mig och dra hem ti brushän
o störa småttingarna medan bolibompa e på.
Jag älskar att irritera barn.
Dom blir så gulliga när dom är arga och försöker uttrycka sig.
Andas tyngre snabbare och vet inte vad dom ska ta sig till.
Hahah.

Äe, på återseende.!
Ikväll kanske ni får bilder.

Ps, Wii fit e jättebra!
Värsta träningen.
Jag provade på yoga för första gångenFEETT ansträngande!.
Man tänker ändå att man ska få en lugn stund.
Jag har iaf alltid tänkt det om yoga.
Men icke.

Iaf, googla Wii Fit om ni inte redan har spelet.
Hejpa!


Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback