LAMMM FOCHTORUU.

Oaah!
jag blir so kenslosam ner jag tenker po maten vi ska ata snart.
Efter fopollsmatchen.

Jag kollar inte, for jag spelar hellre fiskspelet po min mobil.
Man ska ta kort po so monga fiskar som mojligt i samma pic.
E helt addicted.

Iaf. Maten.
Ouf aso..lammstek. En STOR.
Whole lambleg.

De e SON MODE!

Och so blir det min famous potatissallad.
Eller ah, det var mimamma som lerde mig. *Liten flicka.

Tenk er det, med Leo's hemlagade bernaisesos.
Och mina brussels som makes the doodoo slide.
Det kan inte bli bettre.

Just det, Cookie, jag dromde att du sov med min nya fina kalleankas tjej-troja.
Aso, bara soder log ostressad o sov i den.
Fasten den e helt ny.

So, jag vaknade upp arg po dig, men sen insog jag att du inte ens var har med mig..
Do tog saknaden over.

Ae, hej po er kera venner!
Ikvell ere utgong po Aura, igor var vi po Chinawhite.

Uoooouuuw pardeypeople!


Kommentarer
Postat av: Mika

hahah jag ahr oxå spelat det där fiskspelet, man tror att det är bajs först. Sen fattar man moden.

2008-10-26 @ 18:09:43
URL: http://lamika.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback