Molarboken.

OMG jag smakade nyss pockorn aka popcorn
med..holl i er nu....
Caramel-overdrag!!

Jag vet inte om jag ska tycka att det var hoitjobbigt smak
eller hoitecklig smak.
Eller jo, nu bestemde jag mig for att det var hoitjobbigt.

Idag har det vart helt regnigt och trokigt ute.
Har suttit inne i huset hela dan o ah, det har endo vart skont
med tanke po att jag har fetingont i ogat och magen etc etc.

So min dag har gott ut po att jag har ferglagt i en molarbok for smobarn.
Det var faktiskt kuwl.

Hahah..jag vende om nu o kollade po Darrell.
Han satt o sog helt serios ut; holl i sin piko.
- Pascale: Darrell....Har du ont?
- Darrell: Nej aso jag holler bara.

Hahahah..Killar aso..

Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback