Paris, Paris, Paris!

Piuwww..*Torka svett

E heelt svettig!
Har dansat hela kvellen har med familyn.
Aso jag seger det har for att ah..
Jag hoiter i vad alla hiphopers-dont-know-anything-about-other-music-folks seger.
For jag VET att min ipod har ALLA besta lotarna som finns.
Dom for iaf alla att go up on the dancefloor iaf o so ere bara.

Idag har vi vart po marknad o det var do jag verkligen kom po
hur mkt jag hatar kleder som det stor JEANS po.

Aso..a men. Det kan vara vilket plagg som helst.
Typ en troja i svettig tyg som det stor jeans po.
Eller en jacka typ.
Hoitjobbigt.
Forstor inte måoden.

Fransyskor ar foresten so tidlost kledda.
Deras jeans - ar ett par jeans!
Trojan ar - en troja! (OBS. Som det stor jeans po.)
Skor e - skor.
Ah, men ni fattar.

Det behover liksom inte vara det finaste eller non modell det bara ar.
Behover man en veska?
Ah, do tar man forsta besta ryggseck typ.
Ingen grej.

Smink? Never!
Eller jo, om dom har so har dom typ, blo ogonskugga o de e allt.
Hahah..

Man tycker ju endo att det folk borde kle sig lite mer modernt har i Frankrike,
men icke.

Sverige e so fore i tiden nu liksom.
OUF om min papa leste min blogg!
Han hade borjat dra upp det att jag inte ens hade bloja nar jag var liten for
Sverige var so efter med pampers o that.

Darrell e so jevla gullig.
Han har borjat prata lite franska nu.
Svarar non och oui po tilltal.

Nu for ett tag sen nar han skulle sova so sa han/
Bå-ouii! Till alla AKA Bon nuit AKA God natt.
BÂOUI!

Hahah..

Fan..Det blir so trokigt utan bilder.
Jag har tagit en heel del med min nya mobOH!!
Jag har inte berettat.
Men jag har iaf en ny mob med 5megapixelcamera som e helhajp.
Love it.

Kan inte ladda in nogra bilder nu.
Hoppar ni har overseende med detta o nojer er med lite text iaf.

Puss po er.

Kommentarer
Postat av: Mika

asså darrell är bara för söt

2008-10-04 @ 23:17:46
URL: http://lamika.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback