Smörj ALDRIG in ljumsken.

Att smörja in ljumsken med tigerbalsam var ingen hit.
Varför varnar ingen mig när jag gör stupid things?

FORUM:

"Ett tips bara, smörja inte in ljumskarna med tigerbalsam. Då e risken ganska stor att man får brännade bollar. inte skönt!

"Flytande 'thai-liniment' kan lindra en stund när det är riktigt illa, massera in och håll dig som sagt en bit ifrån ljumskarna och tvätta även händerna ordentligt efteråt."

"Det lär svida utav bara h-e, min hockeyspelande far råkade på det på pungen när han hade maserat in det på sitt lår och glömt tvätta händerna, han sa att det var bland det värsta....."




Jag borde ha googlat "tigerbalsam på ljumsken" INNAN jag masserade in det.
Inte nu efter när jag håller på och dö av..Obehag?
För smärta är det ju inte.


Eller ah, det blev ju inte mer smärta.
Utan nu ere smärta+obehag som är värre än bara smärta.

Men, man har ju varit med om värre!
Så ska man alltid tänka.

Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback