Solariemode.

Hahah, just det..
I Söndags gick ju jag och kusin Elsa till solariet.
Eller ah, ett solarium, - ni vet ju inte vilket.

Fast det är ju endå ett specifikt solarium som jag brukar gå till.
NÄEI! Nu överväger jag om jag ska skriva vilket eller inte..

To tell or not to tell...

AMMA DO IT! AMMA DO IT!


Ett solarium på hornstull.
Hahah..*Lättare o förstå.
Iaf, grejen var att ja.
Grejen var just det att det inte var en grej.
Man växlar pängar höll jag just på att skriva, i växelautomaten.
Man stoppar in mynten där dom hör hemma efter önskad tid.

Jag har inte precis koll på vad man ska ha och inte ska ha.
Elsa hon e sådär, rändöm att hon gör grejer som att inget är en grej.
Life is a rollercoaster, precis som det är för Cookie.

Ah, men, hon kan bara göra spontana grejer,
det kanske inte ens är spontant men hon får det att se spontant ut.

Hon bara gör utan att säga till för att hon vill!
Som då tex.
Hon köpte nån engångskräm vid en automat
och där stod jag med underbett o visste inte bättre.

Men jag ville självklart inte vara sämre.
Jag ba: Uööuw go with the flow!
A LÖV TU PAARRI! *American whitegirl.

För så e hon, min äldre kusin som tar mig ut på äventyr typ.
ELLER INTE Shit få inte värsta luften nu.
Hon kommer leva länge på det här.
Förresten är hon bara ett år äldre än mig.
Exakt, för vi är födda på samma dag. *Bara different JoRdSnURr.

OKEY. Själva moden med den här krämen vi köpte.
Var att det var nån typ av brun utan sol fast med sol.
Man skulle kräma in sig med den ifall man ville
"Surprise everyone with a dark, exotic tan"
Och det ville ju jag.

Men när jag väl var klar i solariet så luktade jag brun utan sol + solarie
Jag trodde att brun-utan-sol-lukten skulle försvinna.
Men det gjorde den inte, även fast jag duschade och duschat mer och allt.
Ah. Det var det.

Hahah, jag berättar alltid FETT detaljerat och får folk hajpade,
eller ah..kanske trötta, vad vet jag, jag är bara en snäll tjej som gillar att prata.
Men när jag väl kommer till själva huvudsaken, då drar jag det på en mening
Och folk blir sådär;

..................Var det allt?





Uööuw!
Triple Bronzer Glitz 'n Glääm Supertan uöööuw!


Kommentarer
Postat av: Mika

hahahah pineapple whhöööhh and mangooooo blink glitter whööh

2008-10-16 @ 15:05:15
URL: http://lamika.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback