Spontan kväll.

Kom precis hem.
Var och tatuerade klart mig på armen.
Fast min arm är lite svullen.
Elephantis kallarom mig nu.
Men fint blev det!

Sen drog vi en moovie jag, brorsan och svägerskan.
Det var en såndär typical loser-aaassöm duude-film.
Vi ser alltid en sån film när jag är där.
Och jag somnar alltid.
De andra kissar på sig av skratt.

Men den här filmen var faktiskt kul.

Nu ska jag gå och slicka mina sår.
Fan, idag var det första gången jag började må illa av att tatuera mig.
Riktigt jobbigt, jag hatar att må illa.
Men vi tog en liten pause.
Jag kände mig risig i kistan, löste det hela..
drack lite vatten och sen gick det bra igen.





Hon har en liten blodtår där.
Hm, vad ska hon heta?
Tihi..





Kommentarer
Postat av: [email protected]

Vad inspirerade ditt val av tatuering om man får fråga?

2008-10-15 @ 01:39:05
URL: http://hardknockliife.blogspot.com
Postat av: Lesedi

Den e ruskigt cool! önskar att jag oxå våga göra nån sån stor grej! men jag e för mesig haha!

2008-10-15 @ 11:24:30
Postat av: H

EHMM pacaläääl???

2008-10-15 @ 22:21:30
Postat av: Pascale

Huuh? Pacaläääl????

Someone's been drinkin RIIIL BADD!

2008-10-15 @ 22:26:49
URL: http://pascale.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback