Tvätt och keff rygg.

Vaknade strax innan 12 med värsta ryggprobs.
Fett jobbigt.
Med tanke på att jag har tvättstuga om tio min.

Och det är inte sådär, gulligt tre halvfulla maskiner,
utan det är 7 proppfyllda ikeapåsar.
Det ni.

Hahah, alla använder väl Ikeas blåa påsar till tvätten.
Viisst?
Hahah, en granne till mig använder gula påsar.
Hahah..det är ju dom man bara får låna.

Påse.
Har ni tänkt på hur fult det ordet är?
Det är nästan så att jag tvivlade på om jag skrev rätt.
Påsepåsepåse.
PÅ-SE!

Usch, känner mig som en gamling.
Men idag ere måndag.
Det betyder ny dag, ny tid, ny strid. *Föchtååryy!
Jag ska gymma och stärka mig själv.



Kommentarer
Postat av: Mika

VA? men skoja inte. sju stycken? hahah asså det brukar bara vara en typ. sju...

2008-10-14 @ 11:26:32
URL: http://lamika.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback