Ljumskeont!

Det här är typ, den värsta träningsvärken
inom Pascale's träningsvärkshistoria.

OCH JAG SOM BARA KÖRDE FEM MINUTER!
Hahahah..skoja.
Jag körde faktiskt  en timma på gymmet i förrigår.
Fem min var som sagt på full bari-machine.

Jag har mest ont i ljumskarna.
Jag kanske inte alls har träningsvärk.
Jag kanske har inflammation i ljumskarna......
Eller så har jag inflammation i ljumskarna.

OH MY GOD!!!
JAG HAR INFLAMMATION I LJUMSKARNA!

Can somebody call a doctor niiii-nuu-niiiii-nuu-niii-nuu*Ambulans.

Äe..fan jag tänkte ändå avrunda med att det inte är värsta grejen.
Men det är typ de.
För jag går som att jag fått en trädstock inskjuten i röven.
I stjärten på mä! *Gun med stor mun, 85

Hur fan ska jag kunna jobba ikväll?
A DÅN, NÅO! *Pappas kompis från Nigeria.

Hahahhahaha. åh, jag älskar göra sådär!
Skriva nåt, och sen ge exempel på hur det ungefär
skulle låta genom att skriva ett namn eller så.

Men nu ska jag sluta skoja när jag egentligen har jätteont
och borde vara seriös och överväga jobb eller ej.

Jag MÅSTE jobba för jag måste ju tjäna pengar osv.
Men jag kan inte en till jobbet.

Aja, jag ska tappa upp ett bad nu och styra upp med lite tigerbalsam.



Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback