Att svettas.

Det här låter jättefjantigt..
Men jag hatar verkligen att svettas.
Det är bland det jobbigaste i jobbighetsmode för mig.
Och ah, jag hatar att jag får ångest av minsta lilla.

Ah, men ni vet.
Att ha åtsittande tshirt och känna svetten under armarna.
Därför använder jag hellre linne eller stor tshirt.

Ah, nu har ju inte jag värsta grova probsen men ändå.
Hahah det låter FETT som att jag har besvär.
Men näe, det är bara en tanke..

MEN, jag har inga problem när jag svettas på gymmet och har mig.
Det är sån svett man blir glad över.
Bra svett VS Dålig svett.
By the way, jag ska till gymmet nu.

ABÅO!
Jag skrev sweaty på gogel - och kolla vad som kom upp först.



Hm!...
And I was wondering
why the boy loved tennis so much.

Kommentarer
Postat av: H

hahaha jag älskar dina googlingar det kommer allytid fram så störda grejer...keep on googeliin

2008-10-15 @ 22:12:03

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback