Snicksnack.

Hade en liten break.
Skulle kolla ifall jag var aka fast i bloggträsket.
Och, det var jag tydligen inte.
Höhöh. * Halleluljamoment

Nä men aså, jag gillar faktiskt mer att läsa andras bloggar än att skriva.
Jag brukar ändå vara inne på nätet när jag är hemma och så.
Ingen grej.
Datorn e typ alltid på*Geekwarning.

Och då KAN jag ju egentligen höra av mig här.
Gud, jag har dragit det här så många gånger förut.

MEN!
Det finns inte så mycket ge och ta här på bloggen.
Jag tar mig tiden och skriver och ah,
antingen är jag inte such a big ting
för att ni ska giva mig kommentarer.
Eller så är ni bara slöa.
But guess, what.
Ah, jag kan också vara slö.

Alla som bloggar vet att det är superkul att få kommentarer.
Jag blir helt ärligt nästan alldeles till mig.
Höhö. Skoja. *Inte, eller jo. lite.typ.
JAG BLIR GLAD punkt slut.

Nä men, jag blir jättejätteglad.

Men när ingen skriver nåt så känns det som att prata med en vägg.
Eller som när man bråkar med någon som bara kniper igen käften.
Det mest störiga som finns.





Dagens onödiga info:
Jag borde bli fotograf.
Inte för den här bilden på mig nu.
Men för att ah, jag är bara grym som fotogram.
Jag ska frilansa.




Ojj, märkte det nu. "Fotogram".

Jag menar såklart fotograf för er petiga.
Shiii..
Hahah, jag var tvungen att komma på en förklaring til varför jag skrev fel.
M och F ligger inte ens nära varann på tangentbordet.
Så där sprack den förklaringen.

Kommentarer
Postat av: Jay to the Kay

Snick snack snicketi snick snack jag läser ju ialla fall.

2008-10-11 @ 18:25:07
Postat av: mikaelam

2008-10-11 @ 18:35:02
URL: http://mikkaelo.blogg.se/
Postat av: Mika

haha jag vet jag blir oxå helt så glad. Och det där med väggen är verkligen sant. Fast man har besökare så kanske det är folk som har sökt på typ ett ord som du råkar ha skrivit om och blir fett irriterade på att dom råkar komma in på din blogg och bara klickar sig ut. Med kommentarer vet man att folk faktiskt läser

2008-10-14 @ 11:22:20
URL: http://lamika.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback